Grunnet koronautbruddet har Telia opplevd en økt bruk av BankID på mobil. Illustrasjonsfoto: Fredrik Hagen / NTB scanpix
annonse
annonse

Grunnet koronautbruddet har Telia opplevd en økt bruk av BankID på mobil. Det har ført til kapasitetsproblemer, og tjenesten har til tider har vært ustabil.

Det skriver mobiloperatøren i en pressemelding.

– Vi beklager på det sterkeste at våre kunder har hatt utfordringer med BankID på mobil de siste dagene, og vi har jobbet på spreng sammen med vår leverandør med å øke kapasiteten, sier Pål Rune Kaalen, direktør for privatmarkedet i Telia Norge.

annonse

Onsdag kommer årets skattemelding. Da ber Telia om noe tålmodighet fra kundene grunnet stor pågang.

– Husk at du alltid kan bruke kodebrikken for å logge inn, sier Kaalen.

Tegn abonnement eller støtt oss på andre måter hvis du ønsker at Resett skal bestå som en motvekt til de etablerte og statsstøttede mediene i Norge.

Vipps 124526
Bankkonto 1503.94.12826
SMS “Resett” (200,- en gang) til 2474

annonse
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon