BABELS DØR: Norsk skule har freista å la framandkulturelle elevar gjeva uttrykk for morsmåla sine. No vil UiO-forskarar ta inklusjonen eit steg vidare og flytta morsmåla inn i fagtileigninga. Illustrasjonsbilete (modellklarert). Foto: NTB
annonse
annonse

Dei seinaste tretti åra er norske skuleklasser vortne meir og meir fleirspråklege, med morsmål frå fjerne himmelstrøk.

Tyrkisk, somali og urdu er berre nokre av språka som har funne vegen frå framande luter på jordkloten og heldt inntog i klasserom og skulegardar over heile Noreg, ikkje minst på Austlandet. Særleg i Oslo og Drammen er innvandrartettleiken høg.

Det kan vera ein ressurs, meiner forskarar ved Universitetet i Oslo. No vil dei at fleirspråklege klasserom skal verta eit nytt ideal for både norske og utanlandske elevar si læring.

annonse

Kun for abonnenter

Dette innholdet er forbeholdt våre abonnenter, logg inn for å få tilgang.
Ikke abonnent? Les mer her.

Dette sier partiene om de smarteste barna: – Sammenlignbart med tortur (+)

Tegn abonnement eller støtt oss på andre måter hvis du ønsker at Resett skal bestå som en motvekt til de etablerte og statsstøttede mediene i Norge.

Vipps 124526
Bankkonto 1503.94.12826
SMS “Resett” (200,- en gang) til 2474

annonse
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon