Oslo 20170705. VG, Dagbladet, NRK og TV 2 står bak faktasjekktjenesten Faktisk.no som lanseres onsdag. Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Del saken
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  

Terje Tvedt: – Faktisk.no nektet å trykke denne delen av mitt svar, da de den 5.2.2018 på forsiden til noen av landets største aviser presenterte sin konklusjon om at jeg tok «Helt feil». I stedet siterte de det av mitt tilsvar som de selv fant for godt. Jeg skrev da i mail til dem at dette var presseetisk helt uakseptabelt (har selvsagt kopi av hele korrespondensan). Faktisk.no hadde jo forandret hele tonen i mitt tilsvar. De kuttet rett og slett ut hva jeg sa til dem var den mest sentrale delen! De publiserte det likevel.

Vi trenger din hjelp. Gi en julegave til Resett i år!

  • kr

Eller betal til kontonummer 1503.94.12826
Vårt vipps-nummer er 124526
Andre måter å donere på finner du på Støtt oss siden.
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  

Velkommen til Resetts kommentarfelt

Kommentarer forhåndsmodereres, det kan derfor ta noe tid før de dukker opp i kommentarfeltet. Skriv gjerne kort. Resett tar ikke ansvar for lenker til andre sider og for filmlenker. Resett står ikke inne for meningene som uttrykkes av den enkelte kommentator. Alvorlige personangrep, hets, trusler og oppfordring til vold, spamming, trolling og avsporing av debatten er ikke tillatt. Det oppfordres til normal høflighet. Resett forbeholder seg retten til å fjerne enhver kommentar uten begrunnelse. Ved å kommentere her godtar du disse betingelsene. Gjentatte brudd på betingelsene kan føre til utestengelse.
Har du spørsmål knyttet til kommentarfeltet kan du sende det til [email protected]