Foto: Heiko Junge / NTB scanpix

Noen ganger gjør man en feil. Og feil er alltid vanskelig å innrømme. Man skyver gjerne erkjennelse unna, eller man overbeviser seg selv om at det ikke er feil likevel.

I Resetts første logo fra lansering hadde vi med et slagord: «Alt tatt i betraktning». Det var et reklamebyrå som kom opp med det, og vi kjøpte det litt for lett. Men logoen så fin ut og det gikk fort i svingene – så derfor.

Ingen av oss fant det vel særlig bra noensinne. Det går jo ikke an å ta alt i betraktning, så i beste fall er det bare tomme ord eller umulige ambisjoner.

Men det var kanskje en bagatell, og midt oppe i alt har vi bare prokrastinert – skjøvet endringen unna.

Imidlertid har vi kritiske lesere, og noen av dere har irritert dere, og sagt ifra. Mange ganger, endog. Og nå har det til slutt sunket inn hos oss. Vi har derfor fjernet slagordet fra logoen. Resett tar ikke lenger alt i betrakting.

Vi er bare Resett, og tar i betraktning det vi vil.

Takk for en vel overstått juli måned!