Illustrasjonsbilde. Foto: Christofer Owe/Resett
annonse
annonse

I dag kom Resett i skade for å publisere en sak som hevdet at en 20 år gammel danske var voldtatt. Dette medfører ikke riktighet.

Vedkommende som skrev teksten hadde misforstått originalkilden til saken. 20-åringen hadde blitt overfalt, men det er ikke noe belegg for å hevde at voldtekt ble begått.

Saken er fjernet. Resett beklager feilinformasjonen. Dette er originalkilden til saken.

annonse
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon